بین‌المللسیاسی

درپی بمباران گسترده صهیونیستها؛ ۷۰ درصد شمال نوار غزه قابل زندگی نیست

سازمان دفاع شهری فلسطین امروز دوشنبه اعلام کرد که بر اثر شدت حملات و بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ درصد شمال نوار غزه قابلیت سکونت و زندگی ندارد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیون «العربی»، سازمان دفاع شهری فلسطین امروز دوشنبه تصریح کرد: بیش از ۴۵ نفر از پرسنل ما از آغاز جنگ علیه نوار غزه در ۷ اکتبر (۱۵ مهر) شهید شده اند.

این سازمان همچنین اعلام کرد که بیش از ۷۰ درصد مناطق شمالی نوار غزه در اثر حملات و بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی قابلیت زندگی ندارند.

رژیم صهیونیستی به تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف کردن عملیات مقاومت، بیش از یکصدروز است که در حال بمباران نوار غزه است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه ظهر امروز دوشنبه از افزایش شمار شهدای فلسطینی به ۲۴ هزار و یکصد نفر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت اخیر ۱۲ مورد جنایت مرتکب شد که در آن ۱۳۲ شهروند فلسطینی شهید و ۲۵۲ نفر دیگر زخمی شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، شمار کل شهدای نوار غزه از زمان آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۴ هزار و صد نفر و شمار زخمی ها به ۶۰ هزار و ۸۳۴ نفر افزایش یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا