ایران

با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع؛ انبوهی از پهپادهای راهبردی به سازمان رزم ارتش الحاق شد

انبوهی از پهپادهای راهبردی تولید شده توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری ارتش، در چند نقطه از کشور به سازمان رزم ارتش ملحق شد.

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آیین الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همکاری ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، برگزار شد.

در این آیین، انواع پهپادهای راهبردی چند منظوره ابابیل ۴ و ابابیل ۵ با قابلیت اجرای انواع ماموریت های شناسایی، مراقبت، جنگ الکترونیک، جمع آوری اطلاعات سیگنالی، رزمی و همچنین پهپادهای آرش و باور با قابلیت اجرای ماموریت انهدامی، دور برد و نقطه زن و نیز پهپاد جت کرار با قابلیت اجرای انواع ماموریت‌های هدف، رزمی و رهگیر هوایی به سازمان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد.

پهپادهای ارتقا یافته تحویلی، به سامانه‌های خود حفاظتی و ضد جنگال، ناوبری چندگانه بومی و تسلیحات هوشمند نقطه زن تجهیز شده و دارای قابلیت ویژه و روزآمد در بهره گیری ترکیبی با سایر سامانه های سلاح و عملیات شبکه محور هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا