ورزشی

صعود بارسلونا و آرسنال به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان

بارسلونا و آرسنال با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر ناپولی و پورتو به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کردند.

به گزارش ایرنا، دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد.

در یکی از این دیدارها، بارسلونا و ناپولی که در بازی رفت به تساوی یک – یک رسیده بودند، در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند. در این دیدار بارسلونا توانست با نتیجه ۳ بر یک ناپولی را شکست دهد و در مجموع با برتری ۴ بر ۲ به یک‌چهارم نهایی صعود کند.

فرمین لوپز مارین در دقیقه ۱۵، ژوآئو کانسلو در دقیقه ۱۷ و رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۸۳ برای بارسا، در این دیدار گلزنی کردند. امیر رحمانی هم در دقیقه ۳۰ تک گل ناپولی را وارد دروازه بارسلونا کرد.

در دیگر دیدار سه‌شنبه شب، در حالی آرسنال در لندن میزبان پورتو بود، که توپچی‌ها در بازی رفت در پرتغال با یک گل مغلوب شده بودند. در بازی برگشت اما آرسنال در پایان ۹۰ دقیقه با تک گل لئاندرو تروسار در دقیقه ۴۱، پورتو را شکست داد تا در مجموع نتیجه مسابقه یک – یک شود و کار برای تعیین تیم برنده به وقت اضافه بکشد.

در دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی آرسنال ۴ بر ۲ و در مجموع ۵ بر ۳ مقابل پورتو به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از رهایی از مصدومیت در این بازی در لیست تیم پورتو قرار گرفت و در دقیقه ۸۸ وارد زمین بازی شد.

در ادامه رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان، امشب از ساعت ۲۳:۳۰، اتلتیکو مادرید به مصاف اینتر می‌رود و دورتموند میزبان آیندهون است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا