ورزشی

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی زنبورها مقابل آیندهوون / اوبلاک مانع پیروزی افعی‌ها در متروپولیتانو شد

در دور برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید و دورتموند موفق شدند مقابل حریفان خود به پیروزی برسند.

به گزارش ایرنا، شب گذشته در ادامه دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ۲ دیدار همزمان برگزار شد.

در ورزشگاه متروپولیتانو شهر مادرید، شاگردان دیگو سیمئونه در تیم اتلتیکو که در بازی رفت با یک گل مغلوب اینتر شده بودند، از نماینده ایتالیا پذیرایی کردند و در پایان هم شاگردان سیمونه موفق شدند در ضربات پنالتی اینتر را شکست دهند.

در نیمه اول در دقیقه ۳۳ فدریکو دیمارکو با یک بغل پای زیبا توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند و دو دقیقه بعد آنتوان گریزمان مهاجم تیم مادریدی‌ها توانست گل تساوی تیمش را بزند و نیمه اول با تساوی دو تیم به پایان رسید.

در ۴۵ دقیقه دوم ممفیس دیپای بازیکن تعویضی تیم توانست در دقیقه ۸۷ گل برتری تیمش را بزند و برای بار دوم دروازه اینتر باز شد و در ضربات پنالتی تیم اتلتیکو موفق شد مقابل اینتر به پیروزی برسد و به یک چهارم صعود کند. اتلتیکومادرید ۲ (۳) – ۱ (۲) اینتر

در دیگر دیدار همزمان، دورتموند آلمان در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشگر ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک پذیرای آیندهوون هلند بود.

دیدار رفت در هلند با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود و با این اوصاف، در مجموع دورتموند با نتیجه ۳ بر یک توانست به مرحله یک چهارم صعود کند.

در دقایق ابتدای نیم اول جیدون سانچو انگلیسی توانست اولین گل تیم میزبان را به ثمر برساند و نیمه اول به سود دورتموند به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۹۰+۵ مارکو رویس کهنه کار توانست برای بار دوم دروازه نماینده هلند را باز کند و در نهایت بازی به سود دورتمند به اتمام رسید.

با این اوصاف و با اتمام دیدارهای مرحله یک‌هشتم‌نهایی، تیم‌های بارسلونا، رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ، آرسنال، پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی، اتلتیکو مادرید و دورتموند جواز حضور در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا